www.rbttdsc.yoo7.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
www.rbttdsc.yoo7.com

موقع رابطة نادي ألعاب دمنهور

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

هداف دمنهور احمد حسن فى حديث حصرى لمنتدى رابطة دمنهور

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

el gamal

هدفى فى سموحة لن انساه والحب بين الجهاز الفنى واللاعبين سر النجاج فى الموسم الجديد حبيت البلد دى ونفسى اقدم لها حاجة

هداف دمنهور احمد حسن فى حديث حصرى لمنتدى رابطة دمنهور 6b3c506c668b

بنرحب بيك كابتن احمد حسن نجم وهداف نادى العاب دمنهور على منتدى رابطة نادى دمنهور
اهلا بيك وبمنتدى رابطة دمنهور
كابتن احمد حس احد هدافى الفريق فى الموسمين الماضين نحب نعرف مشوارك الكروى من البداية الى ان اصبحت للاعب فى صفوف الفريق
بدات فى الشرقية للدخان ثم الشرق للتامين واتحاد الشرطة ثلاث مواسم ثم فريق الاعلامين ومن الاعلامين جات لدمنهور عن طريق الكابتن عفت نصار والموسم القادم هو الثالث لى مع فريق دمنهور والحمد لله كنت هداف الفريق فى الموسمين الماضين
ماهى افضل مواسمك فى صفوف الناشئين ومن من المدربين له الفضل بعد الله سبحانه وتعالى فى مشوارك الكروى
ابتديت مع الناشئين مع الكابتن اشرف ريان كان مدربى فى الشرقية للدخان فى الناشئين فى الشرق للتامين كان الكابتن عادل عبد الواحد وفى الشرطة برضه كان الكابتن عادل عبد الواحد مع الكابتن علاء عبد العال وسنة الاعلامين الكابتن عادل عبد الواحد برضه
ماهى افضل مواسمك مع الناشئين حتى صعودك لصفوف الفريق الاول
فى الناشئين السنة التى كنت فيها فى الشرق للتامين كان عمرى 18 سنة وسجلت 17 هدف مع الناشئين وصعدت من الناشئين الى الدرجة الاولى مع الكابتن عادل عبد الواحد ولعبت معهم حوالى 13 مباراة سجلت فيها 10 اهداف
نعلم انك انضممت لصفوف دمنهور من فريق الاعلامين من تفاوض معك للانضمام لدمنهور
الكابتن عفت نصار كان مدربا لفريق منوف وكنت العب مع فريق الاعلامين وكان فريق منوف يلاعبنا مباراة ودية فبعد المباراة تحدث معى وعند بداية الموسم وتولية تدرب دمنهور اتصل بى وجئت لدمنهور وجلست مع الكابتن خميس بركات الذى اعتبره الاب الروحى ليا فى دمنهور
هل الانضمام لدمنهور اثر تاثير ايجابى على الكابتن احمد حسن
طبعا الفضل يرجع بعد ربنا للنادى عرف الناس باسم احمد حسن والحمد لله رب العالمين الموسمين الماضين اسمى بدا يتردد كثير هداف الفرق سنتين وجاء ليا فى اول موسم اكثر من عرض والموسم الحالى جاء الى اكثر من عرض بس النادى تمسك بيا وجلست مهم وكان الكلام ليا ان الموسم الحالى مكن نصعد للدورى الممتاز ففضلت ان ابقى الموسم الحالى ان شاء الله لو فى امل انى اجدد فى حالة الصعود باذن الله
الكابتن احمد حسن بيعتبر الموسم قبل الماضى اكثر توفيقا فى التهديف او الموسم الماضى
هو الموسم قبل الماضى لانى سجلت 18 هدف وكنت موفقا بفضل الجهاز الموجود وكان فى تفاهم كبير بينى وبين الكابتن اشرف خميس ومحمد علوش كان فى تفاهم كبير جدا فالحمد لله دخلت مع الفريق سريعا اما الموسم الماضى مش عدم توفيق مكنتش لية نصيب فى بداية الموسم مع الكابتن ايمن منصور اننى ملعبتش معه كثر ومكنتش موفق فاثر علية فى التهديف فى اول موسم لى مع الكابتن عفت سجت 18 هدف والموسم الماضى سجلت 11 هدف
من من المدربين يعتبره الكابتن احمد حسن صاحب فضل علية فى مشواره الكروى بعد الله سبحانه وتعالى
بعد ربنا طبعا الكابتن عادل عبد الواحد ولما جئت لدمنهور محستش باى فرق خالص حسيت اننى من البلد وتعاملت مع الكابتن خميس بركات بصراحة الراجل دة بامانة هو النادى مع احترامى للجميع بس هو يعتبر فعلا الاب الروحى ليا فى دمنهور والكابتن بسام مرسى طبعا
من وجهة نظر الكابتن احمد حسن ما هى اسباب اخفاق دمنهور فى الصعود للدورى الممتاز جتى على مدار الموسمين الذى تواجدت معهم فى دمنهور
الموسم قبل الماضى مع الكابتن عفت كنا قريبن جدا من الصعود كنا لاخر ثلاث مباريات ننافس على الصعود بس هى القصة انه مكنش فى توفيق وكان هناك خلافات بين الكابتن عفت وبين مجلس الادارة فاثر على الفريق بالسلب فهذا من ضمن الاسباب والفارق كان قريب جدا وكنا لاخر ثلاث مباريات قريبين من الصعود احنا فضلنا من اول الموسم 22 مباراة بدون هزيمة دى فى حد ذتها حاجة كويسة جدا ابتدت تدخل المشاكل والخلافات بين الكابتن عفت ومجلس الادارة وطبعا كل دة اثر على الفريق بشكل سلبى والموسم الماضى مكنش فى توفيق خالص من البداية مع الكابتن ايمن كنا من بداية الموسم بعيد 9 مباريات وكان عندنا 9 نقاط فالفريق يصعد ازاى وانت لعبت 9 مباريات لم تحصل منهم الا على 9 نقاط فى الوقت الى فريق سموحة لعب 9 مباريات ب27 نقطة فهذا اثر بس الحمد لله اننا انهينا الموسم برضه ولا وتحت ولا فوق برضه فى وسط الجدول فكانت المسئلة كلها صعبة من البداية
من وجهة نظر الكابتن احمد حسن الحل الامثل لصعود دمنهور للدورى الممتاز فى اقرب وقت
ان يوفر مجلس الادارة الامكانيات وانا ارى ان الموسم الحالى الامكانيات الحمد لله متوفرة ومجلس الادارة موفر الامكانيات وادينا صرفنا فلوس ال25 فى المية المتبقية للاعبين القدامى عن الموسم الماضى الاخيرة وتم الان التجهيز للدفعات الجديدة للاعبين الجدد بالاضافة للجهاز الفنى الموجود بقيادة رضا عبد العال والكابتن بسام مرسى مدربين على مستوى عالى من الفكر والتفاهم والحب الى انا اصلا ملقتهوش من سنتين الحب دة بين الجهاز الفنى سيبك من اللاعيبة والكلام دة كله سر النجاح وسر الصعود ان يكون الجهاز بيحب بعضه فالحب الى انا فعلا ملقتهوش من موسمسن السنادى فعلا شايف فى تفاهم كبير بين الكابتن رضا وبين الجهاز المعاون له فهذا برضه سر من اسرار ان شاء الله ربنا يوفقنا ونعمل اى حاجة للبلد ونصعد للدورى الممتاز ان شاء الله
كيف ترى كابتن احمد حسن فترة اعداد الفريق الحالية ترى من وجهة نظرك الصفاقات الجديدة للفريق مفيدة
احنا بدانا فترة الاعداد من 1-6 على اساس ان اتحاد الكرة قال ان الدورى حيبدا بدرى اما جا الدورى تاجل فضل الكابتن رضا اننا منريحش ودة كان راى سليم لانه مينفعش بعد مبدات والاعداد القوى الجرى والتحملات دى تريح وترجع ثانى تبتدى من جديد الكلام دة كله فالحمد لله دخلنا فى الكورة بدرى ودى ميزة انك تدخل فى الكورة بدرى علشان تجى فى بداية الدورى يقولون لسة مفيش انسجام علشان لسة الاعداد فالكورة بعيدة الكورة هربانة من اللاعبين فاحنا بدانا الكورة بدرى فان شاء الله ندخل على الدورى وربنا يوفقنا باذن الله بالنسبة للصفقات الى جات للفريق كلهم على مستوى عالى طبعا تم اختيارهم بدقة من وجهة نظر الجهاز الفنى كان اختيارهم وانا شايف ان كلهم على مستوى عالى احمد حسن نعيم ابراهيم احمد عبد الرحمن سيد عبد النعيم ابراهيم المنسى انا مش عايز انسى حد طبعا محمد حسن الباك الشمال ومحمد السيد المهاجم كلهم اضافات قوية وكويسة جدا للنادى فيارب يكون ليهم نصيب معانا فى الصعود بالفريق للدورى الممتاز ان شاء الله السنادى
كابتن احمد حسن شايف ان الفريق محتاج مهاجمين جدد ولا المهاجمين المتواجدين فى الفريق قادرين على قيادة خط هجوم دمنهور فى الموسم الجديد
المهاجمين الموجودين يعنى موجود الكابتن اشرف خميس موجود المونية موجود اثين من الناشئين دول مستقبل النادى احمد الحجاوى وميدو الصعيدى حيبقم حاجة كويسة للنادى لقدام بس طبعا لسة علشان ماخدوش الخبرة الاضافة لمحمد السيد الذى تعاقد معه النادى مؤخرا من المهاجمين المتميزين نتمنى ان ربنا يوفقه ويكون هداف برضه مع الناس دى كلها
من من المهاجمين الكابتن احمد حسن بيحب يلعب بجواره من حيث التفاهم داخل الملعب
كل المهاجمين حبايبى وتربطنى بهم علاقة كويسة جدا لكن بمنتهى الامانة انا بقالى سنتين فى النادى مبرتحش او بحس ان فى تفاهم الا بينى وبين الكابتن اشرف خميس الكلام دة كان برضه وجهة نظر وخلاف مع الكابتن ايمن منصور الى انا وصلت للكابتن ايمن اننى لا استطيع اللعب مع اى مهاجم من المهاجمين الى كلهم على مستوى عالى بس انا وصلتله اننى لا اجد تفاهم الا مع الكابتن اشرف خميس فالكلام وصل الية بالخظا وحدثت مشكلة مع اشرف وجلس فى البيت وانا بدات ابعد شوية عن الفريق
ما هو الهدف الذى احرزته ومش ممكن تنساه حتى الان
هدفى فى سموحة فى ستاد الاسكندرية اول سنة لان الهدف دة كانت الفترة دى فى مشاكل بين ادارة النادى والجهاز الفنى لو مكسبناش الجهاز الفنى كله كان سيرحل طبعا الجهاز الفنى كانت تربطنى به علاقة قوية وكانت تربتطنى بهم علاقة حب مكنتش قادر ان الناس دى تمشى وبعدين الحمدلله ربنا كرمنى فى المباراة بالهدف دة وجات الى الجهاز الفنى كله وربنا كرمنا وكسبنا المباراة دى 2-1
ماهو النداء الى بتحبه من جماهير ورابطة دمنهور
هما بينادم كذا نداء بس هو لما تحب تجيب الجول اطلب احمد حسن على التليفون دة بحبه فعل
ما رئيك فى رابطة محبى وعشاق دمنهور وهل كان لها اثر ايجابى على الفريق
الناس دى بصراحة هو الرابطة ابتدت تتظبط من الموسم الماضى احنا كنا فعلا مش ماشين كويس وكان مستوى الفريق فى النازل وكانت الناس دى وقفين معانا بكل ما ياتيهم من قوة كانوا بيساندم الفريق فى عز ما كنا واقعين كانوا بيساندم الفريق وطبعا لما ربنا بيكرمنا ونكسب اكيد بيكون لهم دور ايجابى كبير
كابتن احمد حسن بتوعد باية جماهير ورابطة محبى وعشاق دمنهور فى الموسم الجديد
ربنا يوفق بس ونكون عند حسن ظن الجمهور الموسم الجديد مع الجهاز الفنى بقيادة رضا عبد العال وبسام مرسى والكابتن خميس بركات ان ربنا يوفقنا انا شايف فى حب وتفاهم بين الجهاز وشايف برضه فى حب وتفاهم بين اللاعبين فكل دة حيعود علينا فى الملعب ويكون هناك توفيق ونصعد باذن الله للدورى الممتاز

عدل سابقا من قبل el gamal في السبت أغسطس 15, 2009 7:13 am عدل 3 مرات

el gamal

واحنا يا كابتن احمد بنتمنى ان يكون الموسم القادم موسم موفق مع دمنهور ويكون لك اثر ايجابى فى صعود دمنهور للدورى الممتاز
يارب ان شاء الله انا اتمنى كدة انا اتمنى ان اعمل حاجة للبلد دى لان فعلا حبيت البلد دى جدا وتربطنى بهم علاقة قوية جدا وكذا عرض جالى كان فى عرض من الترسانة وبترول اسيوط وسماد ابوقير الناس دى كلهم اتصلم وتكلمم بس بصراحة الناس اتكلمم معايا الكابتن رضا والحاج مجدى عطية والكابتن خميس بركات وقررت ان ابقى لانى احسست من كلامهم انهم الموسم القادم ناوين على الصعود للدورى الممتاز ان شاء الله
بنشكرك يا كابتن احمد فى نهاية الحديث وبنتمنى ان تكون هدفا للفريق الموسم القادم وان تساهم مع باقى للاعبيى الفريق فى الصعود للدورى الممتاز
ان شاء الله شكرا

لتحميل الحديث صوتيا من هنا

http://www.mediafire.com/?tqzneggnqqi

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]